Naše dceřiná společnost Farmia Food, která se stará o odbyt produkce z aquaponických farem Future Farming, nedávno dospěla k rozhodnutí změnit svoji vizuální identitu. Tato změna má jednoznačný cíl – odlišit se od ostatních značek a dát svým produktům a službám výjimečný a originální vzhled, který bude lépe komunikovat čistotu a udržitelnost produktů z vody zrozených.
Nový vzhled Farmia Food je jasným signálem pro spotřebitele (velkoobchodní partnery, B2B i B2C), že naše aquaponická produkce je čistá a kvalitní. Všechny produkty ze zpracovaných aquaponických surovin jsou vyrobeny s ohledem na udržitelnost.
“Farmia Food se tímto snaží podpořit trvale udržitelnou produkci, což se odráží nejen ve vizuální stránce, ale především v každém detailu naší činnosti. Pro balení produktů v maximální možné míře používáme plně recyklovatelné obaly a neustále se snažíme snižovat uhlíkovou stopu. Krátké logistické řetězce, recyklovatelné gastro balení, či bezodpadová produkce jsou jedním z cílů našeho směru podnikání” uvádí Markéta Fojtíková – ředitelka společnosti Farmia Food.
Hravé firemní barvy i styl komunikace přímo odkazují na přírodu ve spojení s moderními technologiemi zemědělství. Farmia Food je vzrušující značka, která se snaží přinést nejlepší zemědělské produkty z pokročilé aquaponie, hydroponie a rybích farem na trh.
“Věříme, že nová vizuální identita pomůže Farmia Food dosáhnout vyššího uznání a pozornosti, kterou si jistě zaslouží” zmiňuje Karel Janoš – marketingový manažer společnosti.
Pokud hledáte ty nejkvalitnější produkty pocházející z moderního a udržitelného zemědělství, navštivte stránky Farmia Food. Věříme, že se vám jejich nový vzhled zalíbí a že si vychutnáte čerstvé, zdravé a udržitelné produkty z e-shopu.